Se cauta model

Am nevoie de un model, indiferent de sex (adica poa` sa fie baiat sau fata), care sa prezinte niste trasaturi foarte distinse (adica sa fie frumos/frumoasa), pentru a-mi completa portofoliul. Nu prea ma intereseaza inaltimea dar voi pune accent pe ochi in majoritatea fotografiilor, astfel am nevoie de o persoana cu niste ochi mari si preferabil albastri sau verzi. Totusi, aceasta nu este o trasatura eliminatorie, este doar un avantaj.

 

av4465211

 

Modelul se va alege cu un book profesional complet si o mapa de prezentare personalizata, care va include minimum 5 imagini din sedintele foto.Vom pune accent mai mult pe fotografia outdoor si mai putin pe fotografia de studio. Nu caut modele pentru nud sau semi-nud.
Va rog sa-mi trimiteti fotografiile, cel putin 3 la numar, pe  luca.robert@yahoo.com sau stefan.panfili@gmail.com . In poze trebuie sa se distinga trasaturile faciale. Astfel, as vrea sa nu primesc fotografii facute la lumina de bec fara blitz sau in club, printr-o perdea de fum.

Pentru alte intrebari va stau la dispozitie aici, la sectiunea comentarii, sau pe mail.

3 comments so far

  1. Fratelloo on

    eu sunt cel mai frumos! nu ma vrei?? barbat bine, ochii verzi, corp atletic, cu ceva bani, cu casa si masina, dar fara piscina, cu o barca cu vasle(pneumatica, si vulcanizata deja)! Doar ma laud, asa sunt eu modest!!
    Cred ca m-am calificat nu!? nr meu de el 0700 fiz fiz!

  2. ovidiu on

    pick me, pick me, pick me … i have the most beautiful eyes.

  3. NAZI on

    eu sunt cea mai tare, ca mine nu e nimeni, sunt frumoasa ca foamea, grasa, mica de inaltime, cu burta frumos atarnand pe dinafara, cu fundul mare cat un tv cu multi polici ( da multi nu gluma)…. apoi sunt si practica… chilotii mei poti sa-i folosesti ca o mare umbrela pt nunta fratelui tau ca sa te asiguri ca din cauza soarelui nu-i ia durerea de cap pe invitati si pleaca inainte de a da darul… apoi nu ti-am vorbit de ochi…. frumosi foc, un pic dupa colt dar macar ai satisfactia ca nu te privesc ucigas cand imi vei spune nu…. privirea ca sa o poti prinde in obiectiv trebuie sa te ascunzi dupa colturi, ca paparazzi…. apoi dintii…. si aia tare frumosi…. am cheltuit un patrimoniu pentru placa asta, si o mai si conserv, nu o folosesc mereu ca sa nu se toceasca…. si apoi costumul evei e un pic cam sifonat dar daca imi spui ca ma angajezi iti promit ca vreo luna calc centimetru cu centimetru, nu pot mai devreme, e mult de calcat :-), sunt cea mai indicata si pentru ca sunt unica, ca mine nimeni… gatesc- dar mananc tot ce gatesc… de calcat nu am pe cine…. apoi spal toata ziua, ma spal des, si inund de cateva ori pe zi vecinii de dedesubt cand ma bag in cada…. ador baia cu cada plina, pacat ca ramane o lingura de apa cand intru eu, macar sunt cei de la nasa cei care ma saboteaza si-mi fura apa ori de cate ori intru eu in cada , dar culmea cum de aia de la nasa tin la vecinii mei de dedesubt si trimite apa mea la ei…. ei dar ti-am impuiat capul destul, acum te las si astept raspunsul tau afirmativ…. nici nu ma gandesc la unul negativ 🙂 BACI


Lasă un răspuns

